Coś z niczego
Data dodania: 08.06.2011 Czas czytania: ~ min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 08.06.2011 Czas czytania: ~ min
Planując aranżację nowego biura w Amsterdamie, holenderska agencja reklamowa Nothing chciała, by było ono tanie, a zarazem podkreślało filozofię firmy.
Mimo niestandardowego materiału, wnętrze jest uniwersalne, a wręcz klasyczne. Forma podąża tu za funkcją, a każdy element ma swoje przeznaczenie. Bleiswijk, który fascynuje się historią wzornictwa, często szuka inspiracji w dawnych sprzętach i formach. Dlatego w biurze pojawiły się takie elementy, jak stojące zegary, klepsydry, a nawet stolik szachowy. Rezultat jest nie tylko zaskakujący, ale przy tym ekologiczny, indywidualny i ponadczasowy.
Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Warto przeczytać
Zobacz wszystkieCegła na przystanku
„Nowy budynek dworca, który będzie pełnić funkcję centrum przesiadkowego ma się przyczynić do popraw ...
Plebiscyt Polska Architektura XXL 2023 rozstrzygnięty. Znamy najlepsze realizacje minionego roku!
Za nami szesnasta edycja Plebiscytu Polska Architektura XXL. Profesjonalne jury oraz publiczność wyb ...
Rdzawy most pieszo-rowerowy przez Wisłę w Warszawie. Nowe realizacje.
Ma 452 metry długości i łączy dwie strony miasta. To nowy most pieszo-rowerowy w Warszawie, który je ...